Logo texelsecourant.nl
Plezier op de werkvloer bij Beauty Outline.
Plezier op de werkvloer bij Beauty Outline.
Gezond & Fit

Beauty Outline blijft ontwikkelen

  Gezondheid

"Het gaat lekker", stelt Martine van Hintum van schoonheidssalon Beauty Outline in De Koog tevreden vast. Net als vorige jaren blijven Martine en haar team steeds nieuwe dingen doen en ontdekken.

"Op het gebied van exclusieve parfums voor mannen en vrouw en is het aanbod flink gegroeid bijvoorbeeld. Wij zetten altijd in op dingen die niet standaard zijn, zo hebben we parfums uit Amerika, Duitsland, Engeland en Frankrijk. Daarnaast hebben we een groothandel die zeer selectief is in de keuze van haar verkopers. Wij waren heel blij dat ze met ons in zee wilden", vertelt Martine. Een andere opvallende nieuwkomer zijn de make up-workshops. "We hebben één of twee keer maand een make-up-workshops in de winkel. We bouwen de zaak dan om, onder meer met grote tafels. Naast producten hebben hebben we het over de basis van make-up tot een volledige make over en over de nieuwste trends. Dit slaat erg aan."

Quay Australia

En met de zomer op komst heeft Martine nog een nieuwtje. "We gaan zonnebrillen verkopen van het bekende merk Quay Australia, dat ook erg in trek is bij sterren. Het merk benaderde ons zelf, hoe gaaf is dat." Naast dat er volop ruimte is voor vernieuwing, verzwakt de aandacht voor het vertrouwde niet. Van schoonheidsbehandelingen tot massages, Martine en haar team zijn vol energie. We hebben ook een nieuw cosmeticamerk waar we heel enthousiast over zijn, Skeyndor. Binnenkort reizen Martine en Annabelle af naar Madrid om daar een training te volgen over huidverbetering met dit merk. "Ook hebben we nog steeds iedere zes weken een cosmetisch arts voor bijvoorbeeld fillers en botoxbehandelingen. Ook mensen die overmatig zweten kunnen bij hem terecht. Hij heeft alle benodigde diploma's en bovendien al jarenlang ervaring als cosmetisch arts en huisarts. Wij werken alleen met echte vakmensen."

Sieraden

Alsof er nog niet genoeg gebeurt, is ook de sieradenlijn uitgebreid. Naast de al aanwezige merken, zijn daar Guess, Rosefields en Mi Moneda aan toegevoegd, ook het assortiment horloges voor mannen en vrouwen is flink toegenomen. "We zitten niet stil. We zijn nu bezig om te puntjes op de i te zetten van onze 'browbar', zodat de perfecte wenkbrauw een makkie wordt. De wenkbrauw is zeer bepalend voor je gezichtsuitdrukking."

Job Schepers
Verslaggever op een geliefd bananeneiland| Horecaverslaggever| Texelse Courant| Texelaar met migratieachtergrond| ijsbaanverslaggever
reageer als eerste
Meer berichten