Marketing Krim in race titel "Captain of Sales"
AlgemeenJolanda Kamphuis en Sylvia Jansen van De Krim zetten zich vrijdag 23 november de hele dag belangeloos in voor de KNRM. Ze doen mee aan belevingsevenement 'Captain of Sales' van de reddingsmaatschappij. Zij gaan daar de "strijd" aan met tientallen andere teams om geld in te zamelen.
'Captain of Sales' is een belevingsevenement van de KNRM. De deelnemende (sales) teams gaan middels uitdagende opdrachten donaties werven. Naast de opdrachten zullen vooral de hoogste som aan donaties en het grootste mediabereik bepalend zijn wie uiteindelijk de titel 'Captain of Sales' wint. "Mochten we de titel winnen, dan is dat natuurlijk een leuke bijkomstigheid. Maar we vinden het veel belangrijker om namens De Krim Texel, maar vooral ook uit naam van Texel, de KNRM te steunen. Wij zouden het fantastisch vinden wanneer meer Texelaars en ondernemers op het eiland aansluiten bij deze actie, zodat we gezamenlijk zo veel mogelijk geld in zamelen voor dit voor Texel zo belangrijke goede doel", vertelt Krim-directeur Iwan Groothuis.
"Texel is onlosmakelijk verbonden met de zee. Texelaars hebben allemaal een belang bij een veilige zee, voor werk of plezier" zegt Groothuis. Het vakantiepark doet een oproep aan Texelaars en ondernemers op Texel om ook een donatie te doen. Helpen kan ook door informatie op sociale media te delen over de KNRM en anderen te inspireren tot doneren. Gebruik hierbij #costeam12. Meer informatie op www.krim.nl/cos.