
Omnyacc zoekt een managementassistent
Voor de functie Managementassistent (24 uur) is ons kantoor in Den Burg op zoek naar een enthousiaste en representatieve collega, die met plezier en op betrokken wijze ons team kan versterken. Ben jij klantgericht, nauwkeurig en initiatiefrijk? Lijkt het jou een uitdaging om mee te bouwen aan ons accountantskantoor op Texel? Dan zoeken wij jou!
Bij Omnyacc maken wij ons elke dag weer sterk voor onze klanten. Hoe doen we dat? Met een breed dienstenpakket (van accountancy, audit, fiscaliteit, arbeidsrecht, pensioen tot HRM), uitgebreide en up-to-date kennis van ons team, het geven van gevraagd en ongevraagd advies en eigen vaste aanspreekpunten.
Den Burg: jouw nieuwe werkplek?
Onze vestiging in Den Burg werkt met een team van ervaren krachten, specialisten en jonge ambitieuze medewerkers echt ‘op sien Tessels’. Het kantoor telt zo’n 20 collega’s. De back office bestaat uit 2 medewerkers: je hebt dus een directe collega. Wil je meer weten over kantoor Texel? Neem dan alvast hier een kijkje.
Wat ga je doen?
Je maakt deel uit van het backofficeteam en ondersteunt diverse afdelingen op breed terrein. Jouw werkdagen zijn op maandag, dinsdag en woensdag. Het is een allround functie waarbij je je niet snel zult vervelen. Je versterkt ons door de volgende werkzaamheden met succes uit te voeren:
- · Telefonisch en per mail contact met onze klanten
- · Gastvrij ontvangst van onze relaties
- · Verwerken van jaarrekeningen en fiscale rapporten
- · Up-to-date houden van CRM-systemen
- · Bewaken van processen en deadlines
- · Ondersteuning van management en collega’s
- · Diverse secretariële werkzaamheden
- · Meedenken in oplossingen voor onze klanten en onze organisatie
Wat bieden wij?
Bij ons krijg je een afwisselende en uitdagende baan. Je werkt in een organisatie die continu in ontwikkeling is en waarbij jouw persoonlijke ontwikkeling voorop staat. Daarnaast bieden wij:
- · Een dienstverband voor 24 uur per week (jouw werkdagen zijn maandag, dinsdag en woensdag)
- · Een enthousiast team
- · Trainings- en opleidingsmogelijkheden
- · Vanzelfsprekend een pensioenregeling
- · Dit alles voor een salaris waar jij graag voor aan de slag gaat
Jouw inbreng
Naast een relevante opleiding en de nodige werkerving verwachten wij ook:
- · Dat je een enthousiaste collega bent die we met een gerust hart de klant te woord kunnen laten staan
- · Dat het gebruik van programma’s zoals Word, Excel en Outlook je goed ligt
- · Een goede beheersing van de Nederlandse taal en kennis van de Duitse taal is mooi meegenomen
Verder ben je iemand die:
- · Gevoel heeft voor automatisering/digitalisering
- · Nauwkeurig kan werken en stressbestendig is
- · Communicatief vaardig is en zelf initiatief neemt
- · Zelfstandig kan werken maar ook in een team
Solliciteren
Ben je ervan overtuigd dat jij dégene bent die wij zoeken? Wij komen graag in contact met jou. Solliciteer via het formulier op https://werkenbijomnyacc.nl/vacatures/management-texel-2022. Je kunt je sollicitatie ook mailen naar Tristan Ellen via vacatures@omnyacc-texel.nl. Heb je vragen of wil je liever eerst wat meer informatie over deze functie? Logisch! Onze collega Tristan beantwoordt ze graag. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 0222-315444. Wie weet tot snel!