Kabeltex zoekt medewerker technische helpdesk (32-40 uur) (m/v)
Algemeen VacaturesKabeltex levert op Texel en in de Kop van Noord-Holland de snelst mogelijke internetverbindingen. Vele klanten maken ieder moment van de dag gebruik van ons netwerk. Wij zetten er ons dagelijks voor in om al deze klanten zo goed mogelijk te voorzien van goed internet, televisie en telefonie. Momenteel zijn wij op zoek naar:
Medewerker technische helpdesk (32-40 uur) (m/v)
Bij Kabeltex ontvangen wij op onze helpdesk diverse vragen m.b.t. de diensten welke wij leveren. Onze helpdesk probeert op een efficiënte manier de technische vragen van onze klanten te beantwoorden. De vragen kunnen over allerlei zaken gaan. Dus als je het leuk vindt om onze klanten te helpen met het instellen van de televisie of het beantwoorden van vragen over het internet dan is dit de baan voor je. Tevens is er binnen ons bedrijf zeker de mogelijkheid om door te groeien.
Welke eigenschappen heb je nodig voor deze functies:
• MBO opleiding of relevante werkervaring.
• Kennis van gangbare software (zoals Microsoft Office) op computers.
• Klantvriendelijk, servicegericht en proactief.
• Je kan goed in een team werken.
• Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
• Bereid jezelf verder te blijven ontwikkelen.
• Bereid avond- en weekenddiensten te draaien .
Naast een interne training bieden wij je een passend salaris en aantrekkelijke secundaire voorwaarden. Ook ambitieuze schoolverlaters worden verzocht te reageren.
Je wordt bij ons optimaal ondersteund om je verder te ontwikkelen. Ben je geïnteresseerd, stuur dan een sollicitatie voorzien van cv naar directie@kabeltex.nl. Voor vragen kan contact worden opgenomen met Klaus Groszpietsch, tel. 0222-315411.