
Novalishoeve zoekt secretaresse en een groeps- en teamleider
De Novalishoeve biedt een woon- en werkplek aan 19 mensen met psychiatrische problematiek en/of een verstandelijke beperking. Tevens begeleiden wij cliënten in hun thuissituatie ambulant.
Wij zoeken per 1 maart een
Secretaresse / managementassistent
voor 32 uur per week
Algemene werkzaamheden: post verwerken, telefoon aannemen, e-mails beantwoorden, agendabeheer.
Een kleine opsomming van de belangrijkste taken:
- Cliëntendossiers op orde houden, zorgadministratie verzorgen
- Verschillende overlegvormen notuleren
- Kasbeheer
- Bijhouden kwaliteitshandboek
- PR verzorgen en evenementen organiseren
- Aandachtsfunctionaris informatiebeveiliging
- Coördineren van het plaatsen van de banken in samenspraak met Staatsbosbeheer
Wij zoeken iemand die:
- snel en accuraat kan werken en goed prioriteiten kan stellen
- verantwoordelijkheid neemt en zowel zelfstandig als in teamverband kan werken
- gemakkelijk overzicht houdt en goed kan schakelen
- een goede uitdrukkingsvaardigheid heeft in woord en geschrift
- gevoel heeft voor veel verschillende soorten mensen; cliënten, systeem, collega’s, externe professionals
Wij bieden voor bovengenoemde functie een dynamische werkplek die volop in ontwikkeling is.
Arbeidsvoorwaarden conform de CAO-Gehandicaptenzorg.
Inlichtingen over de functie kun je opvragen bij:
Lonneke Legierse, 0222-319482 of info@novalishoeve.nl
Stuur je sollicitatiebrief met CV naar info@novalishoeve.nl Reacties insturen voor 26 januari a.s.
-------------------------
Wij zijn per 1 maart op zoek naar een
Groepsleider
24 uur per week
Als groepsleider is je voornaamste taak het bieden van een veilige, vertrouwde en sociale woonsituatie waar de ontwikkeling van het individu centraal staat. Het is belangrijk dat je kunt aansluiten bij het ritme in het dagelijks leven van de cliënten en dat je aandacht hebt voor het welbevinden van de cliënten op meerdere gebieden. Wij vragen een flexibele inzetbaarheid en minimaal een SPW4 opleiding.
Wij zoeken iemand die:
- nieuwsgierig is naar de vraag achter het gedrag
- over zelf-reflecterend vermogen beschikt
- flexibel is en goed kan organiseren en plannen
Wij bieden:
- zinvol, belangrijk en uitdagend werk binnen een dynamisch en inspirerend bedrijf op een prachtige plek op Texel;
- mogelijkheden voor scholing;
- salaris en arbeidsvoorwaarden conform CAO-Gehandicaptenzorg.
Jouw sollicitatiebrief met CV kun je tot uiterlijk 2 februari 2021 mailen naar info@novalishoeve.nl. Ook voor eventuele vragen zijn we via dit mailadres bereikbaar.
----------------------------
Vervanging zwangerschapsverlof
Teamleider wonen
van mei t/m september voor 36 uur per week.
Belangrijkste taken zijn:
- Aansturen team van woonbegeleiders en groepsleiders
- Multidisciplinair samenwerken binnen de organisatie en met ketenpartners
- Verantwoordelijk voor de roosterplanning
- Je werkt aan een gezond teamklimaat waarin zowel cliënten als medewerkers zich kunnen ontwikkelen
- Als MT lid ben je actief betrokken bij het maken van beleid.
Wat vragen wij:
- Een relevante HBO opleiding
- Minimaal één jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Je kunt goed signaleren, analyseren en organiseren
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
- Je kunt omgaan met stress- en crisissituaties en daarin ad hoc en deskundig handelen
- Je hebt goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden
Sollicitaties kunnen worden gestuurd naar: info@novalishoeve.nl
Hoornderweg 46 – Den Hoorn – (0222) 319482
